Hardver

Meghibásodott? Nem kapcsol be? Nem kell továbbá ezek miatt Önnek aggódnia, szervizünk helyileg javítja a termékeket. Rövidítve ezzel a javítási időket.

Software

Lassú? Nem tölt be? Alkalmazási hibák? Kollégáink segítenek Önnek megoldani ezeket a problémákat, vagy éppen újraépíteni a megszokott rendszert.

Kiegészítők

Szervizünk a termékcsalád összes kiegészítőjét helyben javítja, így ezzel megrövidítve a javítást.

Technikai segítség

Ha esetleg nem biztos abban hogyan tegye felhasználó baráttá a rendszerét akkor, forduljon kollégáinkhoz. E-mailben és telefonon egyaránt.

Gyik

Gyáriszám lekérdezés?

Szervizünkben a garancia érvényesítéséhez szükség van a garancia másolatra.

A gép adatai alapján sajnos nem megállapítható.

Garancia?

A Playstation termékekre 1 év hivatalos gyártói garancia van!

Kölcsön készülék?

Kölcsön készüléket a javítás ideje alatt nem biztosítunk.

Account probléma?

A felhasználó fiókkal kapcsolatos problémákban pl: pénzviszzatérités, tiltás, online vásárlási hiba. A Playstation support tud önnek segítséget nyújtani! (36) 1 677 7317

Adatmentés?

Az Ön adatainak mentését sajnos nem áll módunkban végezni, ha esetlegesen ilyen probléma áll fent előre jelezni szükséges!

Mire van szüksége a szerviznek?

A hibás készülék,számla, hibaleírás, és az ÖN elérhetőségei!